Μέσω της οπτικής μνήμης, το παιδί συγκεντρώνεται και συλλέγει οπτικά ερεθίσματα απο το περιβάλλον και τα επεξεργάζεται, πριν τα αποθηκεύσει στη μνήμη για να τα ανακαλέσει όταν τα χρειαστεί. Ένα παιδί με αναποτελεσματική οπτική μνήμη είναι πιθανό να δυσκολεύεται στην αναγνώριση γραμμάτων, την ανάγνωση, τη γραφή, την ορθογραφία, την κατανόηση κειμένου, την αντιγραφή απο τον πίνακα κτλ.
Η δεξιότητα κινητικής οργάνωσης μας επιτρέπει να θυμόμαστε και να εφαρμόζουμε τα απαραίτητα βήματα για την πραγματοποίηση μιας κίνησης. Ακόμα και οι κινήσεις που γίνονται αυτόματα, όπως να πλύνουμε τα χέρια μας, να φάμε ή να περπατήσουμε, απαιτούν κινητική οργάνωση. Η έλλειψή της επηρεάζει την ικανότητα του παιδιού να οργανώσει τον εαυτό του και να μάθει, και να αυτοματοποιήσει, νέες κινήσεις όπως να γράψει, να κάνει ποδήλατο, να παίξει ποδόσφαιρο, να ακολουθήσει πολλαπλες οδηγίες, κτλ.
«Το παιχνίδι δεν είναι διάλειμμα απο τη σοβαρή δουλειά. Το…
Όταν η εικόνα του εαυτού μας βασίζεται στο να έχουμε…
Ο αμφίπλευρος συντονισμός είναι η ικανότητα να συντονίζονται και οι…